Arbeidsledelse og kulturutvikling

Kulturbygging på arbeidsplassen er mer enn bare kaffe, vafler eller lønningspils. Som leder spiller du en nøkkelrolle i å skape og synliggjøre en positiv organisasjonskultur som påvirker medarbeiderne i det daglige, og øker trivsel, produktivitet og effektivitet. Involvér hele organisasjonen når verdier og visjon skal defineres og konkretiseres, og la medarbeiderne bidra med ideer og innspill!

En av de viktigste funksjonene du har som leder er å være en rollemodell og aktivt synliggjøre kulturen, blant annet gjennom felles informasjon, møter og hverdagslige gjøremål. Bevisst kulturbygging styrker merkevaren, og hjelper deg å tiltrekke og beholde de beste medarbeiderne.

Fokusér på å skape en god arbeidskultur der medarbeiderne trives, og legg vekt på å beholde og utvikle de ansatte du allerede har.

Vi i Din Omstilling kan hjelpe deg med arbeidsledelse og kulturutvikling i bedriften du leder. Ta gjerne kontakt med oss for mer informasjon, prosessbeskrivelse og veiledning!

Kontakt oss for mer informasjon og bestilling:

 

Ole Kristian Pettersen

E-post: [email protected]

Tlf: 416 93 202